Gadis Bertudung ‘JUAL’ Maruah Di Taman

by Super Admin on 30 July, 2014

Gadis Bertudung “JUAL” Maruah Di Taman – Kekadang ni pelik jugak dengan sesetengah perempuan terutamanya remaja-remaja melayu sekarang.., nampak luar bukan main baik lagi bila aurat dijaga dengan sempurna.. Bertudung dan berjubah la bagai… Tapi bila tengok dorang berpasangan, perangai tu jadi betul-betul punya selekeh mengalahkan orang yang tak bertudung.. Kalau pakai tudung labuh dan […]

{ 0 comments }

Hanya Jadi Pemuas Nafsu

by Super Admin on 30 July, 2014

Hanya Jadi Pemuas Nafsu – KUALA LUMPUR : Dia hanya gadis naif berasal dari sebuah kampung di utara Semenanjung. Tanpa kelulusan tinggi, Nadia yang ketika itu berusia 21 tahun berhijrah ke ibu kota untuk mencuba nasib sebagai pekerja kilang. Bagaimanapun, tidak sampai dua bulan di Kuala Lumpur, perkenalannya dengan ahli perniagaan, Zahrain, 53, mengubah kehidupannya […]

{ 0 comments }

Remaja Perempuan 16 Tahun Mengaku Jadikan Tandas Sebagai Lokasi Puaskan Nafsu Bersama Teman Lelaki

30 July 2014

Remaja Perempuan 16 Tahun Mengaku Jadikan Tandas Sebagai Lokasi Puaskan Nafsu Bersama Teman Lelaki – MELAKA : Seorang remaja perempuan mengaku ketagih seks sejak setahun lalu apabila menjadikan tandas awam di pekan Bemban, Jasin sebagai ‘port asmara’ dengan kekasihnya. Remaja berusia 16 tahun itu yang masih bersekolah juga mengaku dia membeli kondom terlebih dulu sebagai […]

Read the full article →

Dirogol Bergilir-Gilir Oleh 10 Orang Lelaki Warga Myanmar Selama 4 Jam

30 July 2014

Dirogol Bergilir-Gilir Oleh 10 Orang Lelaki Warga Myanmar Selama 4 Jam – SUBANG JAYA : Empat jam menjadi tempoh amat lama dan penuh sengsara bagi seorang wanita apabila dia dirogol bergilir-gilir 10 lelaki warga Myanmar selepas ‘diculik’ ketika menunggu bas untuk ke tempat kerja di Puchong Perdana, di sini. Dalam kejadian jam 3 petang Sabtu […]

Read the full article →

Cucuk Cebisan Daging Mangsa MH17 Dengan Kayu Ditegur Menteri

29 July 2014

KUALA LUMPUR — Pengamal media perlu bertanggungjawab ketika membuat liputan tragedi MH17 dan mengelak sebarang perbuatan yang boleh menggores hati anggota keluarga mangsa. Menteri Komunikasi dan Multimedia Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek berkata demikian sebagai mengulas kritikan warga siber terhadap seorang wartawan portal berita Malaysia yang dikatakan mencucuk cebisan dipercayai kulit mangsa tragedi MH17 di […]

Read the full article →

Jangan Kongsi Benda Bodoh Macam Ini Di Facebook Boleh?

29 July 2014

Adalah amat menyedihkan apabila laman sosial Facebook kadangkala digunakan oleh sesetengah pengguna terutama remaja untuk mengepos perkara yang boleh memualkan tekak orang lain. Golongan paling biasa melakukan perkara ini adalah adik-adik yang tengah bercinta macam nak rak tapi bermasalah dengan pasangan mereka. Maka menggunakan Facebook mereka cuba mengemis perhatian pakwe / makwe masing-masing termasuk dengan […]

Read the full article →

Remaja Sekarang!! Sambil Buat Maksiat Sambil Berdoa

29 July 2014

Ya Allah, jika dia adalah jodohku eratkanlah hubungan kami jangan pisahkan kami dan jika dia bukan jodohku beri kami jalan terbaik agar tidak saling menyakiti.AMINN.. Errr.., sebenarnya gua agak ketinggalan dalam bab berdoa cara baru ni.. Tak tahu pulak boleh berdoa selepas bermaksiat ye.. Mungkin dorang ingat dengan cara yang dipraktikkan oleh mereka dalam gambar […]

Read the full article →

Kisah Remaja Yang Ketagih Seks Selepas Dirogol

29 July 2014

Remaja Yang Ketagih Seks Selepas Dirogol – KUALA BERANG : “Saya dipaksa melakukan hubungan seks dengannya (kekasih) ketika berusia 13 tahun di dalam semak berhampiran rumah tanpa kerelaan,” demikian pengakuan seorang remaja berusia 17 tahun yang hanya mahu dikenali sebagai Mila, ketika menceritakan titik hitam terjebak dalam kancah seks bebas dengan beberapa lelaki. Noda hitam […]

Read the full article →

Ditangkap Khalwat, Pakai Singlet Tanpa Baju Dalam

29 July 2014

Ditangkap Khalwat, Pakai Singlet Tanpa Baju Dalam – DUNGUN : Tindakan seorang penuntut kolej membawa pulang teman lelaki ke rumah sewa setiap hujung minggu sehingga mendatangkan syak wasangka dalam kalangan jiran tetangga sehingga perbuatan tidak bermoral itu berjaya dihidu pihak berkuasa. Susulan itu, satu serbuan dilakukan penguat kuasa syariah kira-kira jam 10.45 malam Ahad lalu, […]

Read the full article →

Gadis Dirogol Lelaki Kemaruk Seks Dalam Bilik Air

29 July 2014

KUALA LIPIS : Berikutan tidak mampu mengawal nafsu serakah, seorang lelaki sanggup menceroboh rumah seorang gadis sunti di Kampung Gemunchor, di sini, kira-kira jam 10 malam kelmarin. Lebih menyayat hati, suspek bersama dua rakan sanggup mengikat ibu gadis terbabit sebelum mengheret mangsa yang berusia 17 tahun ke dalam bilik air lalu merogolnya. Ketua Polis Daerah, […]

Read the full article →